• Olá Visitante, se gosta do forum e pretende contribuir com um donativo para auxiliar nos encargos financeiros inerentes ao alojamento desta plataforma, pode encontrar mais informações sobre os várias formas disponíveis para o fazer no seguinte tópico: leia mais... O seu contributo é importante! Obrigado.

flores d+ manuais

Status
Não está aberto para novas respostas.

robep

GF Bronze
Membro Inactivo
Entrou
Set 24, 2006
Mensagens
21
Gostos Recebidos
0
hola amigiños preciso das keys pa polas manual e que teño medo a meter o autorull e que poña no deco 8888
 

robep

GF Bronze
Membro Inactivo
Entrou
Set 24, 2006
Mensagens
21
Gostos Recebidos
0
mira xa estiben mirando de por as keys pero teño un problema e que en que provedor se poñen ademais son mais numeros te pregunto pois non entendo moi ben no outro topico que ahi e lein de como meter as keys.gracias
 

malheiro

GF Bronze
Entrou
Out 8, 2006
Mensagens
17
Gostos Recebidos
0
robep os providers são 4101 para d+ e 4901 para kaka k deco tens?
 

robep

GF Bronze
Membro Inactivo
Entrou
Set 24, 2006
Mensagens
21
Gostos Recebidos
0
e un arion af2000ci pero sempre me funcionou kas keys do teka o que pasa que este deco estaba bloqueao cos 8888 e leveino a reparar e acabo de mirar a informacion do sistema e pon que un af2000ci.gracias
 

malheiro

GF Bronze
Entrou
Out 8, 2006
Mensagens
17
Gostos Recebidos
0
ñ tenho esse ñ te posso ajudar mais so tenho um teka 1000 .um neotion box 501 e um max plus hts 7300. mas tenta meter as keys como metias anteriormente.
 

robep

GF Bronze
Membro Inactivo
Entrou
Set 24, 2006
Mensagens
21
Gostos Recebidos
0
amigiños xa teño a florir o meu arion moitas gracias a todos fixen como decides gracias
 
Status
Não está aberto para novas respostas.
Topo