• Olá Visitante, se gosta do forum e pretende contribuir com um donativo para auxiliar nos encargos financeiros inerentes ao alojamento desta plataforma, pode encontrar mais informações sobre os várias formas disponíveis para o fazer no seguinte tópico: leia mais... O seu contributo é importante! Obrigado.

Baidu Antivirus 2014 4.0.3.57478

Fonsec@

In Memoriam
Entrou
Set 22, 2006
Mensagens
29,306
Gostos Recebidos
6
baidu_antivirus.jpg


Traduzir Estes Comentários

Baidu Antivirus is a Chinese antivirus developed by their biggest search engine (Baidu search). This is an intuitive application that will help users to check if their computers are infected with malware.

Baidu Antivirus is a graphical interface that is easy to use for beginners and advanced users by offering the opportunity to scan the entire computer or a certain folder, upon suspicion that you may be infected.

The program impresses with the interface intuitive, null impact on the system and high detection. Besides custom kernel to detect viruses, Baidu uses cloud technology (cloud services) and the core of Avira. The program is free and compatible with other security programs! License: Free (Freeware).

view.gif
Official site

software.gif
Download: Baidu Antivirus 2014 4.0.3.57478 (14.60 MB)
 

RVanjo

Super-Moderador
Team GForum
Entrou
Ago 16, 2007
Mensagens
7,971
Gostos Recebidos
46
Já saiu o 2015, tenho nos meus pcs e estou satisfeito ( junto com o malwarebytes)

OFFtopic

Volta cá amanhã com esssa mesma vontade de comentar que EU deixo tu fazeres os 10 post de ajuda com tanta urgencia para o total 10 post.
E o burro sou EU.
 

faisca2000

GF Bronze
Entrou
Out 16, 2008
Mensagens
22
Gostos Recebidos
0
Não percebo, eu até ja tinha passado os 10 posts, a minha informação não é util a niguem? se for isso , passo...
Um gajo é preso por ter cão e não ter...
 
Topo